Toewijding

Ontmoeting met Jan Thijs en Isabelle Eisses

• Jan Thijs is opgegroeid in onze gemeente en is als jongere naar de internationale Bijbelschool van Middernachtsroep in Montevideo gegaan.  Daar ontmoette hij zijn huidige vrouw Isabelle uit Zwitserland.
  • Zijn sinds 1992 als zendingsechtpaar werkzaam in Uruguay en uitgezonden door onze gemeente,  ook ondersteunen wij hen financieel.
  • Zij hebben de leiding over het radiowerk in Uruguay, bijgestaan door een team van mensen in loondienst en vrijwilligers.
  • Daarnaast is Jan Thijs oudste in hun gemeente te Montevideo
  • Sinds 2005 heeft de Middernachtsroep een eigen zender in Vergara: Radio El Libertador (de Bevrijder), deze zender bereikt heel noordoost Uruguay en delen van Zuid Brazilië

0 Reactie